Mūsų įmonė teikia plataus spektro paslaugas, pradedant nuo elementarios apskaitos vedimo iki  verslo planų ruošimo :

BUHALTERINĖS APSKAITOS PASLAUGOS

  • Buhalterinės apskaitos tvarkymas nuo pirminių dokumentų iki pilnos finansinės atskaitomybės
  • Kasos knygos registravimas, apskaita
  • Avanso apyskaitų registravimas
  • Įmonės banko apskaita
  • Ilgalaikio turto apskaita
  • Atsargų apskaita
  • Darbo užmokesčio apskaita
  • Mokesčių apskaičiavimas
  • deklaracijų  VMI  paruošimas ir pateikimas
  • ataskaitų SODRAI  ruošimas ir pateikimas
  • Įmonės skolų ir skolų įmonei detali apskaita / debitoriai , kreditoriai /
  • PVM grąžinimo organizavimas, reikiamų dokumentų tvarkymas
  • Kuro apskaita
  • Gyvulių judėjimo apskaita
  • Žemės ūkio produkcijos apskaita

Primename, kad nuo 2013 m. sausio 1 dienos, įsigaliojus naujam LR buhalterinės apskaitos įstatymui, įtvirtinta nuostata, kad uždarųjų akcinių bendrovių vadovai, negali patys tvarkyti įmonės apskaitos, įmonėje privalo būti sukurta vyriausiojo buhalterio pareigybė, arba apskaitą privalo tvarkyti apskaitos įmonė.

FINANSINIŲ ATASKAITŲ SUDARYMAS

  • Buhalterinės ataskaitos vadovui
  • Įmonės apskaitos politikos paruošimas
  • Metinės finansinės atskaitomybės dokumentų sudarymas ir pateikimas
  • Statistinių ataskaitų paruošimas ir pateikimas

ĮMONIŲ ATSTOVAVIMAS

  • Valstybinėje socialinio draudimo fondo valdyboje prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SODRA)
  • Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (VMI)
  • VĮ Registrų centre

MAŽŲJŲ BENDRIJŲ APSKAITA

Nuo 2012 m. rugsėjo 1 d. Ūkio ministerija įteisino naujos formos, ribotos civilinės atsakomybės juridinį asmenį – mažąją bendriją (MB). Kadangi mažoji bendrija yra naujos formos juridinis asmuo, siekdami informuoti būsimus vadovus, šioje skiltyje trumpai aptarsime mažųjų bendrijų apskaitą. Mažoji bendrija, tai tarpinis variantas tarp uždarosios akcinės bendrovės ir individualios įmonės. Tačiau kuriant mažąją bendriją, Ūkio ministerija nesupaprastino buhalterinės apskaitos, todėl mažųjų bendrijų vadovams greičiausiai reikės kreiptis pagalbos pas apskaitos specialistus.

  • Pagrindiniai mažųjų bendrijų mokesčiai
  1. Pelno mokestis. Taikomas 5 proc. arba 15 proc. Jeigu mažosios bendrijos pajamos per kalendorinius metus neviršija 1 mln. litų ir darbuotojų skaičius neviršija 10 žmonių, taikomas 5 proc. pelno mokestis.
  2. Samdomiems darbuotojams nuo darbo užmokesčio mokami įprasti mokesčiai.
  3. Mažosios bendrijos nariui išmokamos sumos apmokestinamos: GPM mokesčiu 15 proc. jeigu išmokamos sumos neviršija 5 952 Lt/mėn. (arba 71 424 Lt/metai), jeigu viršija 20 proc., Valstybinio socialinio draudimo įmokos 26,3 proc. nuo išmokamos sumos, tačiau įmokos nemokamos nuo sumos viršijančios 5 952 Lt/mėn. (arba 71 424 Lt/metai). Todėl patartina įmonės nariui per mėnesį išmokėti iš kart didesnę sumą, siekiant sumažinti mokestinę naštą.
  4. Privalomojo sveikatos draudimo įmokos. Mokamos kas mėnesį po 9 proc. nuo MMA (77 Lt/mėn.) už kiekvieną narį. Jeigu pasibaigus metams paaiškėja, kad pelno suma viršija 10 200 Lt, nuo viršijančios sumos sumokamas 9 proc. mokestis, tačiau nuo sumos, viršijančios 71 424 Lt, įmokos nemokamos.

Pažymėtina tai, kad mažosios bendrijos narys negali turėti darbo santykių su mažąja bendrija. Su mažosios bendrijos vadovu sudaroma civilinė (paslaugų) sutartis. Atlyginimas gautas pagal šią sutartį yra apmokestinamas tik GPM mokesčiu – 15 proc. nuo išmokėtos sumos. Nuo atlyginimo, gauto pagal tokią sutartį Sodros įmokos nėra skaičiuojamos ir mokamos ir vadovas nėra draudžiamas PSD (9 proc.) mokesčiu, tik tuo atveju, jeigu vadovas nėra mažosios bendrijos narys. Mokant vadovui atlyginimą pagal civilinę (paslaugų) sutartį reikia įvertinti ir riziką, kad vadovo veikla gali būti prilyginta individualiai veiklai pagal pažymą, tada reikėtų mokėti ir Sodros įmokas.

VERSLO VERTINIMAS IR KONSULTACIJOS

  • Profesionalus įmonės ekonominės situacijos vertinimas.
  • Įmonės finansinės analizės rezultatų pateikimas.
  • Įmonės Išlaidų optimizavimo plano sudarymas.
  • Įmonės išlaidų optimizavimo plano įgyvendinimas. 

APLEISTOS BUHALTERIJOS TVARKYMAS

Nemažai įmonių vadovų kartais, rimtai neapsvarstydami, pasirenka netinkamą apskaitos tvarkymo būdą ir dažnai tenka nusivilti, kadangi buhalterija būna tvarkoma neprofesionaliai, arba tiesiog apleidžiama, kas reiškia nemažus nuostolius ir įmonės vardo pažeminimą.

Jeigu taip nutiko ir Jums – kreipkitės, sutvarkysime Jūsų įmonės apskaitą, pakonsultuosime ir profesionaliai prižiūrėsime.